کیف کمک های اولیه را خودتان بسازید
 
حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
دانلود نرم افزار- بروزترین و بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی-خواف
درباره وبلاگ


با عرض سلام..به وبلاگم خوش آمديد*** به رسم هميشه تنهاتون نذاشتم و با اينكه اين وب بدليل نقص در سرويس وبلاگ دهي لوكس بلاگ حذف شده بود دوباره از نو شروع كردم.... مطمئن باشيد حتما به نظرات خوبتون رسيدگي مي شه؛چرا كه قوت و اميد ما به نظرات سازنده شماست...
نويسندگان
شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, :: 11:19 ::  نويسنده : اويس باكفايت

http://www.apam.ir/wp-content/uploads/2012/02/AthleticFirstAidKitOpen-300x201.jpg

کیف های کمک های اولیه دربسیاری مواقع می توانند کمکی بزرگ به افراد برای انجام امداد اولیه پزشکی باشند، در حال حاضر قیمت های کیف امداد اولیه در کشور بالاست و بسیاری از خرید آن امتناع می کنند. برخی نیز دارای استاندارد لازم نیستند. شما می توانید بجای خرید آن از وسایل ضروری استاندارد و با قیمت پایین تری آن را تهیه کنید و در آن هر چه را که لازم دارید تعبیه کنید.

۱- یک جعبه یا کیف سبک انتخاب کنید. این کیف یا جعبه باید قابل حمل و نقل باشد بعلاوه باید ضد آب باشد، مخصوصاً اگر مسافرت می کنید یا از خانه دور می شوید.
۲- وسایل ضروری زیر را در آن قرار دهید. تعداد وسایل بستگی به تعداد اعضای خانوار شما دارد. البته در مورد بانداژ، گاز استریل و وسایل مصرفی تعداد بیشتر، بهتر است. حتماً از مایعات ضد عفونی کننده، چسب زخم، اسپری یا محلول آنتی سپتیک هم استفاده کنید. گاز استریل ۱۴ اینچی و باند و نوار چسب، آنتی هیستامین خوراکی، دستکش و پماد آنتی بیوتیک، قیچی و پنس هم لازم است.

۳- سایر موارد ضر وری را هم بنا به وضعیت استفاده کنید. برای مثال اگر در خانواده اتان کسی حساسیت یا آلرژی دارد، کیف کمک های اولیه جای خوبی برای داروها و موارد تجویز شده پزشک برای فرد مذکور است. شماره تلفن های اورژانس، کیت مربوط به مارگزیدگی، شربت یا سایر انواع ایپکاک، قرص شارکول نیز مورد استفاده دارند.

۴- جعبه یا کیف کمک های اولیه خود را به ۲ قسمت تقسیم کنید. یک قسمت باید شامل کلیه وسایل پایه ای پزشکی مثل باند ها و پمادها باشد. قسمت دیگر باید شامل داروها باشد. حتماً هر چیزی را در کیسه های بسته شده یا زیپ دار جداگانه قرار دهید.


نظرات شما عزیزان:

Edriss
ساعت18:05---19 بهمن 1390
چه اجبار!!!!میریم اماده ازبازارمیخریم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها